Programi:

  • BODYCOMBAT
  • BODYPUMP
  • ACTIVE TRAINING
  • TOTAL BODY
  • GET FIT
  • BODY FORM
  • ZUMBA FITNESS
  • POWER PILATES
  • HATHA YOGA


  • Korporativni treninzi:

    Kompanije koje su zainteresovane za saradnju mogu nas kontaktirati telefonom i meilom!

    BODYCOMBAT LES MILLS

    je visoko intenzivni i dinamičan trening vođen uz dobru muziku, na kome se sagoreva ogroman broj kalorija. Inspirisan je borilačkim veštinama ali je istovremeno lišen bilo kakvog direktnog kontakta. Ovo je najbolji borilački trening za razvijanje koordinacije i oslobađanje od stresa. Naučiće vas da izvodite udarce, blokove i šuteve. Može se prilagoditi tako da odgovara svim nivoima fizičke spremnosti istovremenim pokazivanjem više opcija za jači ili slabiji intenzitet vežbanja.

    BODYPUMP LES MILLS

    je statičan trening sa opterećenjem kojim se razvija mišićna izdržljivost. Idealan je za sve one koji svom uobičajenom aerobnom treningu žele da dodaju i trening snage. To je jedinstvena formula kojom se oblikuje figura i gubi višak masnoće, a ujedno jača celo telo. Kombinacija sjajne muzike, neuobičajene koreografije i inspirativnih instruktora motiviše vežbače od prvog do poslednjeg minuta treninga. Treninzi su namenjeni svim starosnim grupama, a svaki pojedinac može da prilagodi opterećenje prema svojim potrebama.

    ACTIVE TRAINING

    je prvenstveno zabavan grupni trening visokog inteziteta. To je kružni trening koji razvija kardio sposobnosti, izgradjuje snagu i poboljšava balans i fleksibilnost. Ovaj trening će vam pomoći da dobijete više od bilo kojeg svakodnevnog rutinskog treninga. Sa našim kvalifikovanim instruktorima podignite svoju fizičku aktivnost na najviši nivo.

    TOTAL BODY

    je dinamičan i zabavan fitnes program srednjeg do visokog intenziteta koji kombinuje razne kardio vežbe sa vežbama snage za celo telo. Akcenat se stavlja na noge, stomak i zadnjicu, a za vežbe se koriste razni rekviziti. Trening se sastoji od zagrevanja, kardio bloka, vežbi oblikovanja i vezbi rastezanja. Kardio blok može biti lagano koreografisan ili osmišljen kao high-impact trening sa skokovima, poskocima i trčanjem u mestu. Svaki trening je drugačije osmišljen čime se sprečava rutina i jednoličnost.

    BODY FORM

    je program nižeg intenziteta koji ciljano djeluje na zatezanje i oblikovanje mišića citavog tela. Program je idealan za sve koji ne vole koreografije i ne vole ili ne smeju da skaču, a opet žele nešto dinamično i zahtevno kako bi postigli željene rezultate. Prilagodjen je kako početnicima tako i naprednim vežbačima. Trening se sastoji iz nekoliko faza. Počinje laganim zagrevanjem i aktivcijom celog tela, nastavlja se ciljanim vežbama za noge, zadnjicu, leđa, stomak i ruke uz korišćenje raznih rekvizita, radi se na povećanju fleksibilnosti i balansa, a trening se završava intenzivnim rastezanjem i opustanjem celog tela.

    ZUMBA FITNESS

    program je inspirisan pre svega latino plesovima kao što su salsa, merengue, reggaeton, cumbia, samba, rumba, jive i cha cha cha u kombinaciji sa osnovnim elementima aerobnog i fitness vežbanja. Kroz promenu različitih plesnih ritmova i koreografija smenjuju se intervali vežbanja visokog i niskog intenziteta. Pred kraj treninga rade se ciljane vežbe za zatezanje i oblikovanje tela, a čas se završava rastezanjem celog tela. Ceo čas je koreografisan, dinamičan i idealan za ljude koji žele da se zabave i zategnu.

    POWER PILATES

    je grupni trening sa vežbama koje su najsrodnije Yogi. Naglasak se stavlja na preciznost pokreta koji su uskladjeni sa disanjem, ali i na jačanje trbušnih i ledjnih mišića. Power pilates aktivira celo telo a osnovna načela na kojima se vežbanje zasniva jesu koncentracija, kontrola, mekoća pokreta, preciznost i pravilno i uskladjeno disanje. To su vežbe laganog i srednjeg intenziteta kojima se razvijaju fleksibilnost i snaga, podiže nivo energije i organizam oslobadja od stresa, ali i učvršćuju i oblikuju dugi vretenasti mišići.


    HATHA YOGA

    je drevni sistem vežbi i tehnika disanja, koji razvija gipkost, mišićnu snagu, pravilno držanje tela i otklanja stres vežbama relaksacije. Sastoji se od asana (zauzimanje odredjenog položaja tela) i pranajame (kontrolisanog disanja). Tokom treninga Hatha yoge aktivira se rad svih mišića sa akcentom na mišiće koji omogućavaju razgibavanje kičmenog stuba. Redovnim vezbanjem dobijaju se dugi, elastični, otporni i jaki mišići, jača ceo organizam i njegovo funkcionisanje dovodi do savršenstva.