BODYCOMBAT LES MILLS

je visoko intenzivni i dinamičan trening vođen uz dobru muziku, na kome se sagoreva ogroman broj kalorija. Inspirisan je borilačkim veštinama ali je istovremeno lišen bilo kakvog direktnog kontakta. Ovo je najbolji borilački trening za razvijanje koordinacije i oslobađanje od stresa. Naučiće vas da izvodite udarce, blokove i šuteve. Može se prilagoditi tako da odgovara svim nivoima fizičke spremnosti istovremenim pokazivanjem više opcija za jači ili slabiji intenzitet vežbanja.

BODYPUMP LES MILLS

je statičan trening sa opterećenjem kojim se razvija mišićna izdržljivost. Idealan je za sve one koji svom uobičajenom aerobnom treningu žele da dodaju i trening snage. To je jedinstvena formula kojom se oblikuje figura i gubi višak masnoće, a ujedno jača celo telo. Kombinacija sjajne muzike, neuobičajene koreografije i inspirativnih instruktora motiviše vežbače od prvog do poslednjeg minuta treninga. Treninzi su namenjeni svim starosnim grupama, a svaki pojedinac može da prilagodi opterećenje prema svojim potrebama.

BODY FIT - FUNKCIONALNI TRENING

Treninzi se organizuju po metodi krugova ili stanica gde svaki vežbač prolazi kroz niz osnovnih vežbi kao što su: mrtvo dizanje, nabačaj, izbačaj, čučanj, brzo trčanje, razni skokovi, vežbe za stomak i ledja itd. Svaka od ovih vežbi je kompleksna i zahteva međumišićnu koordinaciju i veliku količinu energije i snage u mišićima.

HATHA YOGA

je drevni sistem vežbi i tehnika disanja, koji razvija gipkost, mišićnu snagu,pravilno držanje tela i otklanja stres vežbama relaksacije. Tokom treninga Hatha yoge aktivira se rad svih mišića sa akcentom na mišiće koji omogućavaju razgibavanje kičmenog stuba.Trening traje sat vremena i sastoji se od asana (zauzimanje odredjenog položaja tela) i pranajame (kontrolisanog disanja). Redovnim vezbanjem dobijaju se dugi, elastični, otporni i jaki mišići, jača ceo organizam i njegovo funkcionisanje dovodi do savršenstva.

POWER PILATES

je grupni trening niskog intenziteta koji spaja i kombinuje klasicne vežbe snage za celo telo sa Pilatesom. Poboljšava statičku snagu i kontrolu , popravlja posturu tela, jača mišiće trbuha i leđa te poboljšava celokupno stanje organizma. Osnovna načela na kojima se vežbanje zasniva jesu koncentracija, kontrola, i pravilno i uskladjeno disanje. Na ovom treningu se telo učvršćuje i oblikuje, stvaranjem dugih, vretenastih mišića. Trening traje 60 minuta. Sastoji se iz zagrevanja, glavnog dela i rastezanja.

TOTAL BODY WORKOUT (T B W )

je dinamičan fitnes program srednjeg do visokog intenziteta. Radi se o kombinaciji kardio vezbi i vezbi snage (HIIT) koje ce maksimalno ubrzati metabolizam. Bez obzira na predhodno iskustvo u vezbanju ili postojecu snagu, svako moze da prati trening jer se radi po stistemu laksih I tezih opcija. Akcenat se stavlja na noge, stomak i sedalnu regiju (gluteus). Svaki trening je drugacije osmisljen i ima razlicito usmerenje i cilj, time se sprečava rutina i jednolicnost. Trening traje 60 minuta I sastoji se od uvdne faze casa sa vezbama zagrevanja, glavnog dela, i zavrsne faze – istezanja.

- Ponedeljak: zagrevanje - kardio blok (45 miuta) - vezbe za stomak i ledja, rastezanje.
- Sreda: HIIT visoko intzivan kruzni trening , kombinacija skokova i vezbi snage za celo telo, rastezanje.
- Petak: Intenzivan kruzni trening snage, vezbe za stomak I ledja, rastezanje.

BODY FORM

je program nižeg do srednjeg intenziteta koji ciljano deluje na zatezanje i oblikovanje mišića čitavog tela. Program je idealan za sve koji ne vole koreografije, ne vole ili ne smeju da skaču a opet žele da vežbaju nešto dinamično i zahtevno kako bi postigli željene rezultate. Prilagođen je i početnicima. Trening se sastoji iz nekoliko faza. Čas počinje laganim zagrevanjem i aktivcijom celog tela, nastavljase ciljanim vežbama za ruke, gornja leđa, noge i struk. Tokom treninga mogu se koristiti ručni tegovi.Uključene su i parterne vežbe za donja leđa, stomak, i zadnjicu, takođe radimo na povećanju balansa i fleksibilnosti, a trening se završava intenzivnim rastezanjem i opuštanjem celog tela.

ZUMBA

je program je pre svega inspirisan latino plesovima kao što su salsa, merengue, reggaeton, cumbia, samba, rumba, jive i cha cha cha u kombinaciji sa osnovnim elementima aerobnog i fitness vežbanja. Kroz promenu različitih plesnih ritmova i koreografija smenjuju se intervali vežbanja visokog i niskog intenziteta. Pred kraj časa rade se ciljane vežbe za zatezanje i oblikovanje a cas se završava rastezanjem celog tela. Ceo čas je koreografisan, dinamičan i idealan za ljude koji žele da se zabave, zategnu i usput nesto nauče. Na kraju se rade vezbice za stomak a zavrsava se sa vezbama za rastezanje na parteru.

MORNING PILATES

je trening statičke snage koji najviše aktiviraju mišiće leđa, trbuha i karlicnog pojasa, sa posebnim naglaskom na način izvođenja, disanje i kontrolu pokreta. Utice na razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti, ispravljanje posture tijela. Trening traje 60 minuta.